Nothing Else Matter ;)

Yeess nu har jag varit duktig & trampat =D va riktigt bra musik till spinningen idag !!!!!!!!!!
Hmmmf
Skall kika på idol & vänta på en händelserik Fredag ....wwwiii känns som livet e som vingar nu ! bara jag som skall styra dom RÄTT

Ha det riktigt mys i kväll för det skall jag <3<3<3

*asg* den ni =D

Älskade lilla tjej <3

Duktiga Amiee bakar :) åå måste nämnas  så stolt över läxläsningen ,,Första knodden juh å första läxläsningen ,,åå man blir så stolt när det funkar =) man vet juh att det är för deras skull man gör det såå dom får en grym utbildninga *fniss* nedå hon får välja vad hon vill =) 

Hon passade även på att nämna -när jag blir tonårning så sköter jag läxorna sj =D sug på den ni hahahha
Jag sa neru den får du sköta när du går i gymnasiet sj ?!! aahhh hahahahaa Hon kommer med så söta snopna komments så jag kan bli helt ställd ( alltså måste verkligen tänka innan ja svarar )

Love yoouuuu Tjejen ,,,
 Kolla denna outfit =D

Öppen för nya möjligheter ....

Heelloo heelloooo alla snyggisar =D jag e såå trött va vaken me lillen några gånger i natt ,,man  e inte van det. hahahah skulle inte kunna tänka mig en bebbe igen INTE ÄN iallafall hahaha  ni som känner mig vet mer om det där hahaha
Men e på sånt kanon humör iallafall ååå det e tur det wwwiiii laddar inför fredagen oxå ,,,,e la helt slut då istället *fniss*  Fredagar brukar va stressiga förstår inte varför, Gör ni ?? har ni samma??

Längtar till spinningen i kväll =) hadde hellre velat gå på morronen men funkar juh inte riktigt...

Have A Fucking Nice Day

cascada e såå bra


Idol nästa

Hejsan ,,,,kikar på idol & har datan i knät hahahahah  känner ni igen det (NOT ) *asg*  Hepp blev såå glad idag!! känner att det finns vissa SOM VERKLIGEN BRYR SIG på (riktigt)  !!! Tror man skall tänka över sitt liv & kretsen runt ibland.....man blir blind ...liksom man måste vakna upp hahaha å se vad som är Äkta <3<3<3
Förstår mej bara inte på vissa ....=(

I morron spinning wwwiii laddad som bare fannnnnnnnnnn =) är kär i en cykel hahahaha

  nattie gött fölk


Svara gärna på frågan =D

Hejsan igår sa jag att det skulle komma bild bevis från schoping resan =D Men vilken FLOPP Hittade ingen ting såå fula kläder !!! skit besviken faktist... Men får bli GBG Nästa gång så et bare <3
Men så mysigt vi hadde det =) du e underbar Sanna wwiiii kan fan prata om allt & inte en tyst stund nån gång ahhaha Tänkte du på det vi hadde inte på musik i bilen för vi töla sååå *asg* Hoppas vi  e på topp inför fredagen me då MMOOHHAAAAA


Tänkte på detta me facebook, hur många bör man inte ta bort egentligen!!!!(!Vänner ne) vissa pratar man aldrig me!!! varför ha dom där ??

Eller va tycker ni ??? Om alla så kallade vänner på facebook?????






Tävling =) var med !!
Länka till Made4u.se och tävlingen i din blogg.
http://millahoman.blogg.se/ 

Så här är det ;)

Ingen kvinna kommer nånsin bli 100% tillfredsställd, för det finns ingen man som har en penis av choklad som sprutar pengar! ♥


YESSS

Hej nu skall jag bara jobba lite & på möte Luncha med en vänlig själ =D Sedan drar jag & Sanna till Kungsmässan åå shoppar losssss =) Till Zaras älskar den butiken ...den fanns på Kreta  ååå sååå sjukt snygga kläder & billigt, 190:- för jenas=)
Ha det bäst kommer bilder på min inköp i kväll wwwiiii have a fucking nice day =P


Idol nuu aahhh ....

Men tänkte bara skriva några rader =D har jobbat varit hon logoped & hämtat kids me kompis,,, fullt ös medvetslös.....jag e juh såå himmla trött WAY!!!!!!!!!??????????????????? skall man köpa järn tab & c vitamin hmmm vette fan får fundera på den ett tag hahhahahaa

nu till söffan åå bara va,,,,,,,,,,,,,, közz


Trött Trött vill se min säng nu.........


söffan me like ;)

Heellooo alla positiva snyggos =D kom nyss hem har varit på ikea men kidsen  ,sen hem å fika med shqipe på stan & fick höra en överaskning wwiii blev ssåå happy. Så glad för er skull .
Sedan skall vi sätta upp lite stuff på Amiees rum som vi köpt ... hoppas det blir nice..
Nya tag ny jobb vecka,,,,fan va helgen går fort=( För fort...et tag kom ja på att man kan förlänga helgen om man helt enkelt inte lägger sig *asg* men blev alldeles för jobbit hahahaha
skall titta på ensam mamma söker ....snart om jag inte sömnat i söffan innan =) Brukar va standar igen... såå trött bare igen,,, måste va hösten hahahah skyller på den.

Fika i veckan nån vänlig själ....??

Pözzzz söv gött,,,,,



Vilken dag tro??

Heellooo youuu denna brutta efterlyse!!!
Weeee neeedd tooo taallkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jusst så tycker jag....

Hejsan ville bara nämna att frågar man en fråga så förväntas man ett svar ?? ellerhur !! Då måste man tåla vad man får för svar /för man kan faktist lära sig av det,  tex lära sig tänka på ett annat sätt!!!
Sån e jag säger vad jag tycket & jag lyssnar på mina vänner ...... för det e så viktigt att visa att man finns där för å få nått tillbaka.... sedan måste man tycker jag, kunna peppa varandra!!! för det går upp & ner i livet....
Sura va fan e det liksom!!!! man kan faktist säga till sin bästis nä va fan så tycker inte jag eller hur men a du nu liksom varför ..
Love too my friends <3<3<3

HHeellooo youu

Hejsan e helt slut hahah behöver pep talk <3<3<3 hmmm funderar på å dra till havet effter jobbet BEHÖVER LUFFT!!!
Å kiddsen älskar springa där ......jag mee,, så kan ja juh plåta mina små sötisa som betyder mest i hela VÄRLDEN.
Idag va det visst planeringsdagar på skola & dagis hadde totalt glömmt det.... jissen nolla kolla jusst nu,,, men visste det förra veckan såå ingenm skada skedd iallafall hahahah
jag skrev rensa å städa i helgen men orka !!???

Hoppas på en härlig helg SMACK PÅ ER!!!



Helga soon

Längtar till helgen För har såå stora planer SOVA *asg* e helt slut ,,,,så tänkte städa/rensa vila sicket jäkla Mål för denna helg =D
Det e livet d ååå bara få VA!!!
skall jobba delat tur IGEN såå J ***B .......hatar dom!!!! men men så et!
Måste köpa ny cykel sadel e fan pizze våt i rrrooommmppaa liksom hahahhahah hål i den!! så jäkla tråkigt bare å lägga pengar på en sadel !! för dom låg på 300-500:-

Annras såå ha en grymt bra dag .........

Ps: missssss you friend <3


Jisses tänker så det knakar....

Heelloo go morra hoppas ni sovit gott ,,för det har JAG hahahhaa älskar sova & bädda ner sig i säng mmm så jävla gött =D  Nu kommer juh den där hösten mee då man alltid fryser,,,,dyra elräkningar =) för här i varberg har dom fan inte fattat att man inte skall ha el ellement GGRRRRR
skall dra me kidsen till sina spot´s o jag till work- spot =P   känner BARA för å va hemme al day long ååå bara få va ,det hadde varit nått <3<3<3
Känns som man alltid har såå mycket å göra JISSES skall det va såå??
Skall även handla sen effter jobbet me 2 trötta kids wow bara längtar hahahaha förstår dom faktis för man e lika sur & trött själv ASG

Nu skall jag pösssssa min kids en sväng så ja kan hålla mig till i kväll =)

ha det bäst!!!!!!!!
Yesssss så e t

Le då ;)

Heellll yyoouuu god morning =D Här e ja på topp haahahah Måste bara nämna varför deppar så många för VALET !!! Dom håller aldrig det dom lovar ändå !! Falsk marknadsföring =) sååå
Have a nice day.....

Annars såå har vi varit i Värmland i helgen hos mina Föräldrar ååå, va det e gött åå koma hem!!!
Vi var på Årjängsmarknad såå jävla mysigt, Kidsen Älska det hahaha lite trötta i bena va dom allt i slutet . Men dåå köpte vi langos SÅ JÄVLA GÖTT!!!! hahaha längtar tills nästa år redan =D

På min Doing list idag e jobba delad tur !!!  & städa på timmarna emellan...

PÖSSS på er


Fredag wwiii

Så J*** GÖTT me hälga !!! Har såå mycket planerat =D  Igår var jag med lilla Amiee för hon opererade bort polyper ååå det gick såå bra =) Hon sa inget när dom satte nål ååå grejja på =) söt tjejen fixade ett MVG hahaha hon har ont o halsen ida men det läker sakta men säkert =D

Annars jobba en kortis ååå grejja på som vanligt =)

SKALL NI GÖRA IDAG DÅ ???


Bara Älskar denna brutta =) VILL ÅKA DIT Å TATTOOOO MIG NUUU =) Det hadde varit häfftigt!! alla på hennes studio gör gryma tattos =).....


HAPPY .....

Heellloo yoouuuuuu Var på spining i går ååå fan vilken energi man får å JAG blir såå glad =) Tänk va lite spinning kan göra hahahhaha
Sonny e såå förkyld ......alltid vid denna års tid såå snorar kidsen *asg*
Sitter åå har ångest för allt städ ja hamnat effter me :( men får helt enkelt inte släppa in nån hahahaha
ÅÅ vet ni Lilla Amiee är så lycklig för nästa vecka skall dom börja läsa Svenska wwwiiii e såå kul att hon gillar skolan =D åå läsbok har hon fått =) men inte börjat på alvar än, så den har hon med såå vi tjuv läser =) tror det e bar för Hon vill juh det själv =) såå det e bara positiva tankar åå stöttning som gäller WWIII såå j*** mysigt me mina söta bebbe haahhaha ( för mig kommer dom alltid vara mina bebbar ) fan det bästa som hänt i detta LIV:::

Nu vet ni det hahaha KÖZZZ have a nice day!!!

 PS: Tänk inte bara Gör det!!!

Detta skall vi boka inom kort HAPPY!!!!!!!!!!!!

Sunwing Resort & Spa Side Beach

4,5 TURKIET HERE WII COME
Sunwing Resort & Spa Side Beach

Längtar ....till min spot i söffan

Tja !!!  Jobbat som vanligt å hämtat Amiee med en kompis & lämnat sonny hos kompis hahahhaah kids skola dagis mat jobb hit & dit jisses man får va på topp alltid hahahha pusst nott inte alltid jöö Ont i halsen idag :(

Men va mysss det e med mina bebbar =) wwiii tänk att dom varit i min magen nnaawww =)
Det e dom man har närmast man älskar MEST otrolig kärlek & det börjar vid första ögonkastet =)
Kommer ihåg på BB ja kunde titta på dom hur längs som helst såå j**** HÄFFTIGT!!!!

Nu skall ja in i durren åå ta en spot i söffan hahahahah ha det bäst


F***** LOve <3<3<3


SSåå söt & sant

   Trevlig Dag på er

Känner ni igen detta =)

Fuck a hater, fuck a snitch. You're my girl, my best bitch. I love you more than ANY dick, and if i don't get this back, you ain't worth shit :) post this to 8 girls you care about ♥

Detta snurrar juh runt på facebook har ni sett det ??????  
Tycker faktis att den va lite gullig =)

Eller va tycker ni ????

Jag & Jessie sisst vi va ute =D

WII blir nästan party sugen *asg*


Hejsan =D

Nu ligger ja o  slappar i söffan 25min innan jag skall hämta lilla tjejen på kalas =) Har jobbat idag & fikat på stan me Shqipe & tvättat .... å under fikat på 1 timme lämna jag min menne på me tvätten å han lyckas krympa 2 tröjjor till  sonny & det va ADIDAS GGRRRR dom e juh as billiga F*****  såå antar att ja får hoppa fika på tvättdagarna .
Så det kan bli =) i går la jag mig 21.00 hahahahha klockan va bara barnet men va gött det va =D

Ha det bäst alla =)

Slappar dag ....

Heelloo idag blir det en riktig mys & slappar dag =) Skall städa & tvätta sen bara VA =)
Skalll göra smooties me kidsen sen & myskväll i kväll!! 
Igår hadde ja & Tina tjej töl över några Öl hahahaha riktigt mysigt va det =) va juh så längsedan vi bara töla skit hahahah
Krogen va juh fan helt död !!!! Så J'''B i denna stad sååå vi sa nästa gång bir det GBG WWWIII here wee comee ..

Hepp ha en underbar dag ni me såå höres vii KÖZZZ
Min lilla tjej posar =) (gammalbild) men nice

Jag e mee hahaha jisses va tävlingar det finns =)

http://lazybitch.blogg.se/2010/september/ny-tavling.html?_tmp=59cb0788d77fa6db787b98015bd1a203e4d14dc8

Såå snyggt wwwiiiii

Han va juh Grym killen wwwiii GO Sebastian !!


BBläää

ÅÅ jag som hadde sett fram emot denna dag =) MED SOL =D har juh varit såå underbart dom andra dagarna MEN så fort man har planer nog F.......regnar det :(
Så nu blir det å komma på andra planer =) Får bli mys iallafall me Tända ljus,,,,,, meee like <3
Skall till veterinären med Freja så hon får sin vaccination =)
ÅÅÅ dyker säkert ner i skurhinken åå damvippan hahahahhah e juh bara ett måste,,annrs e jag inte nöjd hahahah känner ni igen det ???

KRAMIZZ PÅ ER & Trevlig dag =)

Äntligen....

Hejsan alla underbara ;) Hoppas ni hafft en bra dag !! jag har äntligen kommit hem från jobbet såå nice längtar till min SÄNG hahahah sova e juh livet va *asg* ne sköjja bare det e juh kidsen wwiiii
e så laddad inför helgen åå den börjar kl:12:00 i morron för då går jag av mitt pass =D
Skall slappa åå bara HAVE FUN I HELGEN hadde ja tänkt =)

Vad skall ni hitta på i helgen ??

Pözzz & nattie på er =)

<3<3<3


Jag e meee Den rosa mys dressen e juh sjukt snygg =)

http://nicolesjostrom.blogg.se/2010/september/vinn-mysdress-fran-missbella.html?_tmp=25b1c024208ded4e91888d8172ff17e461489942

Vill ha =)

Hellluuu på er ..

I dag har jag ett fullspäckat schema jobbar från 8-21.30 med en timmas lunch !!! Tror jag kommer däcka på min underbara kudde i kväll =) 
Längtar mest till fredag då jobbar jag en kortis & sen hem med kidsen =) ÅÅÅ städa för det gillar vi juh *asg*
Blir en runda till havet me voffsingen & mina små hjärtan för det e det bästa vi vet HAVET =) så vi får hålla tummarna för fint väder =)
Skall Luncha men dom bästa =) Kalina & Angelina !!!!

Ha en underbar dag ni me =)

Väntar sååå ;)

Heelloo  nu väntar jag sååå grymt på min nya design hoppas den kommer soooon =) Eller va säger du Linda =)
WWII den e grymt snygg hahahahaha så klart =)

Nu skall jag dyka ner i tallriken men beanesås köttfärslimpa ris MMM LE LIKE

Jag nu  e duschad åå!! ja stog stilla åå bara älska bli skrubbad ;) ha det bra idag ni meee för det skall jag =)

Jag e me & tävlar om såå snygg klocka..

http://modegrabben.blogg.se/2010/september/grandsand-tavling.html?_tmp=547df5e5274da02bc4a6e863b6f8af6772edd6fd

Kika in & va med !!!!

Vad Tycker ni ??? HTC Wildfire Eller IPhone 4

Har beslutsångest vilken skall man köpa ???? Vilken e bäst???   HJÄLP vad tycker ni ??


Härliga dag & Freja hadde kompis med ;)

Heelloo har varit ute åå hafft de så nice =) Lånade även kompisens Fabbe =) Så Freja fick leka med en kompis ;)
Vi var vid havet åååå fan va det e skönt där ,,,,,,man kan tänka meee love kidsen va såå nöjda =)




TREVLIG KVÄLL PÅ ER PÖZZZ

hejsan

inne åå skriver snabbt BIL J**** Blev ej klar i går såå nu skall ja cykla till dagis me lille killen hmmmm undrar om han orkar :D ÅÅ jag tycker huuuu fyya va B e juh nämligen en bra bit då han har kvar sitt gammla dagis ;där vi bodde innan...
Fritis däremot e när Mee LIke åå gött för kidsen !!!! Såå Lilla Amiee lämnar vi först ,åå pyser genom stan till dom gagster kvateren ASGARV

Kommer bilder i kväll åå mer uppdatering  PÖZZZZZ


Nya tag ...

Hejsan nu blir det till att cykla till fritis med Amiee & Sen @Work & lilla Freja i cykelkorgen för första gången hahahaha undrar hur det går :D
Vi har lämnat in bilen för service =) såå därför blir det å trampa :D Men gött när det e gjort =)
Jobbar delad tur ida det e mindre kul :( jobbit ....för e juh hemma c 21.45 åå jag behöver mycket sömn för å va en PIGG MAMMA hahahahah

Dyrt blir det me med dom där servicarna fattar inte såå svårt kan det juh inte va hahhahaha

Trevlig dag ni me <3<3



Våran lilla bebbe Freja <3<3<3

 Här kommer bilder på  vår underbara =) Chihuahua e juh en helt underbar ras .... ville bara nämna det Kramizzz på er för nu skall ja röja upp å dra till kalas i GBG =) ha det bäst

Happinessss wwiii <3<3

Hejsan  igår va dagen fullspäckade assååå egentligen över full trodde ja skulle på hjärnblödning hahahah hadde sån hövvevärk på kvälla =) men somna gött =)
Amiee skall ha kalas på friskissvettis idag =D såå nice det skall bli ,hon e så förväntansfull ..& Alexandra hennes syrra kom med tåget =) Amiee längtar så effter henne =)
För er som inte vet så har jag min dotter med en annan än min man  hahahaha komplicerat <3

Nu skall ja göra ordning frulle =)

PS:love


Alexandra           Sonny               Amiee                        PS: Har fått en bebis <3 kommer mer om det sen wwii

Askungen e JAG GGRRR

Hejsan JISSSSEEESSSS va man har åå göra Känner mig som askungen men kommer fan inte till nån BAL......
E fan gift med golvmoppen PUSST vill egentligen skrika såå himlen ramlar ner !!!!!!!!!!!!!!!! GGGAAHHHHHHHH
Jobb kids städ karl  handla bil schema hit & dit fika träna YOU NAME IT!!!!!!! åå vart e JAG I ALLT DETTA !!!
ja jusst såå e det nu ....
tänkte pyssla lite till åå sen dunka hövvet i kudden åå in i drömmarnas värld ;)

Sorry för gnället men va fan orka !!!

 

Kom nyss hem .. nice

Heellooo har varit på Gekås wwiii alltid lika nöjd när man varit där hahhaahha hittade gardiner & lampa mm till sovrummet som skall göras om :D
Vill grejja nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu men orka nu i mörkret hahahaha Hoppas ja kan jobba i morron nu :)
Att lillen håller sig kry :) Han skall sova nu men ligger där inne tölar hahahah söta som små liven =)
Amiee skall ha med en kompis hem i morron effter skolan !! Hon har fullt upp med kompis hit & dit lilla mamma dåå ??? hahahahha dom blir stora såå fort ..=)

I allafall såå va denne underbare med mig till Gekås =) Tack för det riktigt nice tyckte jag ;)
 PS:snodde bilden på facebook hahaha hoppas det inte gjorde nått wwwwiiii  KRAMIZZZZ PÅ ER ÅÅ NATTIE

Börjar bli piggare....?

Nu tror jag lillen e på G..... Hoppas jag =) han va febrig & vipps på efftermiddagen så va han feberfri....inågon timma iallafall pussst.... den kom tillbaka sen på kvälla.. men nu ser det bra ut igen hahahah håller tummarna igen ;)

Fick gjort så mycket i går med städ & pyssel inför hösten såå FETT NICE HAPPY hahahah tänk så mycket det gör åå bara få tid en stund ;)

Beställde sängbord till sängen i går wwiii väntar såååå !! vill ha nån bohem stil i sovrummet har ja fått för mig haha men såå jäkla läkert!!! när man nu blir klar... tar 10dagar innan dom kommer & sen måste ja bara ha nya gardiner & lampor där inne sååå hmm kanske skulle fixa det när mannen kommer hem :D

Hepp nu skall ja lyffta roommppaann åå sätta sprätt igen *asg*