Jusst så tycker jag....

Hejsan ville bara nämna att frågar man en fråga så förväntas man ett svar ?? ellerhur !! Då måste man tåla vad man får för svar /för man kan faktist lära sig av det,  tex lära sig tänka på ett annat sätt!!!
Sån e jag säger vad jag tycket & jag lyssnar på mina vänner ...... för det e så viktigt att visa att man finns där för å få nått tillbaka.... sedan måste man tycker jag, kunna peppa varandra!!! för det går upp & ner i livet....
Sura va fan e det liksom!!!! man kan faktist säga till sin bästis nä va fan så tycker inte jag eller hur men a du nu liksom varför ..
Love too my friends <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Jess

Jaa vad va d du sa! Vi hade inte så mycket annat val än o ta den firman. Hade kunnat hända att vi blev missnöjda mä en annan firma oxå. Sen hade d säkert blivit dyrare oxå. Ja Danne får gärna komma. Svar på ditt inlägg. Ja när man ställer en fråga vill man ha svar.......

2010-09-24 @ 11:48:12
Postat av: josephine

sv: ja det är ju svårt att hitta någon som verkligen klickar :( ja men vad bra, känns den familjen bra då?

Ja ibland undrar man varför vissa ens kontaktar en :P kram

2010-09-24 @ 16:28:35
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback