lovers !

Heellooooo en kväll som denna e ja HELT SLUT ,,,, ligger åå njuter i söffan ;) varför har man så mycket å göra ??? Men äntlien helg, i morron blir det bröllop igen =D håller verkligen tummarna att det inte regnar <3 fick upp 3 nya tavlor ihhaa så mycket det gjorde =) nu funderar jag på en Rosa fondvägg i köket hahahaha har alltid velat ha det ,,,,alltså RIKTIGt rosa =) får la ut å leta å se om det finns nått coolt ! näe nu skall ja återgå till mitt jag nattie all lovers <2

<3<3<3


nattie

Hejsan gud vilken huvudvärk man kan ha åå trött :( vill vara kry.....igår myste vi till Sammys Äventyr ååå käka popcorn. Tänkte hyra film på fredag åå bädda ner mig me en skål hahahahaha jo för tror ja behöver bara VA !!! åå behöver sömn me så skall simma lungt hahhahahaah

snart semerster jissa om ja LÄNGTAR !!!!!! behövs utav bare tusan ........sen så har ja å göra hela sommaren lång ;) så det blir väll å söva till hösten sen hihi 

kramizzzzz åå nattie folks
Jävla HOTT !!!



Kär i en Känsla <3

Hejsan FOLKS ! härliga väder eller va säger ni =) har hafft en kanon helg varit i gbg på bröllop såå JÄKLA fint allt var så perfect !!! å ni var så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnna , ha nu så mys på bröllops resan kram....
Å i fredags var det lite mys här hemma med trevligt sällskap lite blandat från umgänges kretsen hihi man e juh Popis så klart dom kan komma hela högen ASG amen ärligt man skall juh älska sig själv , det e juh det nya nu =D har ni hört det ?? kan man inte älska sig själv kan ingen annan det heller ??

Jo har varit så OFFLINE =) har inte hafft nån blogg lusst händer så mycket i mitt liv ;) så TÄNKER BEHÅLLA DET För MIG SJÄLV iihhhaaaaaa
Ser fram emot semester GUD vad jag behöver det åååå SOL fan får juh inte mycket här ååå kommer ta tid innan hela dököttet fått go färg asg

ne men oresiöst ha den så bra ni förmår er ;P



Min dag det !

Hejsan det var en härlig dag i dag =D jag har hafft massa energi ,,,,så jag får nog åka bort offtare hihi
Nu är det nya köksbordet på plats såå GRYMT Snyggt =D det var me liksom ..

Idag har jag jobbat & sen hem å grejjat =D å lillan åkte på feber :( stackars tjejen hoppas det inte sitter i länge .
Nähä nu tv sen vika tvätt hahahah kul va ? NOT!!!

Nattie

Denna brutta var det jag var hos i helgen =D fan så tråkigt att hon bor så långt bort :( sålde en hund en gång i tiden å fick en så bra vän =D



Härliga hälg

Hello hafft en goer hälg ;) drog till Jönköping på lördagen så det blev grillning & sen björnholmen så jäkla kul =) vilket ställa . Varberg kan juh slänga sig i väggen !!!! mysigt folk,  ååå mina natt kompisar var två goa staffar me like <3
nu hemma åå myser i söffan åå tillbaka i måsten !! var riktigt gött å få rymma ett dyngn hahahaahha men man får sån längtan till knoddarna <3<3<3

Ny jobb vecka ..... ha det bäst

Söta Tyr & hans tjej Svea var oxå där <3 så trångt var det hahhahaah