PARTY PARTY!!!

Halllååå Alla trevliga där ute :) I kväll blir det fest Hos Jessie Hon fyller 30 JUH!!!!! Såå jäkla nice detta skall bli!LOVE YOU POMPIS :)

Attityd!

BEHÖVER INTE DIN ATTIDYD HAR EN EGEN :) AND I LIKE IT!!!

vet ni vad??

I fredags så lämnade jag Amiee på skolan ÅÅ då kom jag på !! Fan va man saknade skolan !! Sån trygg miljö
ÅÅ bara få ha kul hela dagarna :) massa tjejer & killar som puttades & jagade varan,  Å Kärlek börjar alltid med bråk hihi  Några åkte waveboard & spanade:) såååå JÄVLA Mysigt asså :) Eller???
ÅÅ nu undarar jag varför tog man inte till vara på den tiden hahaah i 8an ja herregud va syssla man med Va alla killar värd allt  hahahahaha NOPP
Lätt o va efter klok & det som skrämmer mej e väll att barnen Inte tänker så här i skol åren precis :) Man vet juh själv va man tyckte dåå:)

Men annras såå va det riktigt nice facktist JUH!!!!!

Mina & sonnys kläder pajjade :(

Jaha lite HYSTERISK idag mä:( e det nått jag vill sköta såå e det fan tvätten !!!!! för min man har försökt förr Å det har juh inte gått så bra !!!!!! Men idag hörre ni dåå pajjade han mina nya kläder som skulle ha varit 30grader
dom har krymt FUCK!!!!!!!!!! & sonnys nya starwas tröja har den J...... torktummlat såå trycket har gått sönder & krymt  jag fattar ej finns juh såå mycket annat han kan göra !!!men det gör han fan inte !!
Men tvättta det skulla han fanimejen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Såå nu har jag avreagerat mej hahahhahh sorry


Ojj va stress!! Det blev igår Huu!

Började dagen med & åka till Borås , Då tösen skulle till sin pappa & där körde jag fel såå jag tänkte köra hem Fyy fan va jobbit sånt är när man ej vet vart man skall (ja jag vet GPS Men manen får ej igång den) Men iallafall så frågade jag en sissta gång åå dåå hittade vi :)
Såå När vi lämnat Amiee sa jag till sonny nu får vi se om ja hittar hem:) då sa han kör så får vi se hahahhh dom e såå goa:) jag va juh bara lite smått HYSTERISK HiHi!! nä då! bara väldigt lite :)
Sen åkte jag & sonny till MC-Donalds & träffade Jessie & hennes Jörgen Såå nice!!
Sedan fortsatte vi dagen med att åka till vår gammla granne & tapetsera hall o Kök huu viket jobb & mönster anpassat men men det blev såå fint så. 
Så 18.30 va vi hemma & då han vi in på Rusta & köpte en ny matta till  Sonnys rum, så dä va lika bra &  städa så  det blev så  fint , Sonny rensade såå bra!!
Sedan började jag möblera om Amiees rum & städade det med hahah ja nu förstår jag varför jag va som en geleklump i kroppen!!!

Så det va vår dag det :)

PS: vet ej var energin kom ifrån???? hadde velat ha den alltid :) Pözz på er!!!!

Nu börjar min helg hahahah Jobbat klart!


Nu har jag gjort min helg Så det var bara & hoppa in i pumpa världen:) Vi har gjort en pumpa som nu lyser såå nice ute :) Barnen tyckte den va såå fin .
Sedan fortsätte vi med & göra en riskrans :)  barnen letade upp päror som vi satte fast hihi

Min Gumms:)

Världens Goaste Pompis:) löv ya!

Inga mer biverkningar:)

Hej ville bara meddela att jag är helt OK efter vaccinationen:) Det va inte såå faligt!!! E nog bra & ha gjort
det iallafall:) Nu återstår bara barnen som oxå skall få den haha ville ta den först o se såå det inte va så farligt innan mina busfrön kan ta den:)
Ha en underbar kväll allihop!!

Svininfluencavaccination

Halloooo gött Fölk:) Har idag tagit svin Sprutan ÅÅ jag e allt lite nervös ( skakkis) Fryser & lite ont o kroppen såå
fortsättning följer i morron HJÄLP!! Nu skall jag krypa ner i söffan under filten & håller tummaran för att detta går kanon fint utan biverkningar hahhahah KRAMIZAR TE ER!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hejsan!!

Denna helgen har varit fullspäckad:) I fredags kom 2 kompisar & vi tittade på idol Tog ett!!! hahah glas vin:)
Töla lite skit liksom sånt som blir såå grymt nice:)
Sedan på Lördagen har barnen lekt & vi var på stan en sväng & avslutade dagen men PARTY Hos pompisen!!
Tyckte faktist det var riktigt NICE :) Vi hamnade även på pubben & min Älskade man var med. För en gång skull fick vi barvakt viket aldrig hände annars :) Happy:)
ÄLSKAR DEJ DANNE SÅÅÅÅÅÅÅ PÖZZZ På DEJ:)


Happy

ÄLSKAR LIVET:) NÄR DOM SMÅ LIVEN ÄR MED:) Älskar mina Kids:) HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Funderar

Hej Här e det daxs för Ett kvälls pass Igen :( Vill inte jobba 2 kvällar i rad!! Pusst Skall se om man kan ändra schemat lite:)
Vill verkligen ha en HOMIE Till familjen :) hadde varit sååååå mysigt:) Alltid en  Kompis som alltid e gald & är med på allt:) Precis som barnen!!:)

Trött Trött!!!

Hejsan!! e helt slut & trött fattar inte va dä kom ifrån:( Men men !!   Har varit & jobbat & skall till Kriminalvården i Halmstad på kurs:) Denna kurs handlar om Relationsvåldsproblematik De ni :) skall bli spännande:)  E Övervakare för er som ej vet:) Men strax Kommer Arta & hämtar mig vi tänkte vi skulle hinna med ett MÅSTE!! In i sko affärer hahhaha har säkert mycket snyggare där än i varberg:)

Ha det bäst ......

Jisses!!


Halllooo Började mä att jag skulle tvätta 8.00 Men först Köra Amiee till skolan :) Såg sen att tvättmedel & sköljmedel är slut:(
Så Jag & Sonny dara för att handla då blinkar bensin Lampan & det är 1km kvar står det HJÄLP ! man hinner fantisera möe under den tiden hahahh men vi kom fram till volvo med full tank till Hajen:)
Nu sitter Sonny & äter Kokosboll & säger- Helt sluta jag nu mamma:) För goooooa:)

PS: Han har ätit frukost ahhahhha
Måster juh tillägga att detta är gjort på 40min Pusst!! PÖZZZ

Hur gör man:) ?

♥ Hallooo  tänkte börja blogga:) Men sitter som ett? undrar hur man gör ordning sin sida??? HJÄLP!!

Välkommen till min nya blogg!