Härligt med snö

Myser under filten =) Kidsen varit på kalas Gubben ej hemma åå ja vid datan *fniss* helgen här har varit nice =)
nu snöar det såå jäkla härligt ......kan man juh åka pulka snart härligt =)
Mycket roligare så kidsen kan vara ute igen ,,,hatar när det bara e regn & regn kidsen blir så uttråkade=( dom vill juh röra på sig =D Å det skall vi göra i backan wwiiiiii

Örkar ej skriva mer idag såå ha en fortsatt trevlg kväll =) SMACK


Sonny e för rolig han har placerat ut sin bakugan =)

ÅÅ va det mig ni mena;)......psst...tack....

Heelloo love fredagar.....E så överraskad av all go komplimanger jag fått sissta tiden =D E verkligen inte van det!! *fniss* varför e det alltid svårast att ta emot komplimanger?? *fniss* men bara att sträka på sig rå <3<3
Ser allt från ett annat håll nu TYP DET E FAN SÅHÄR DET SKALL KÄNNAS wwwiiiiii  Go mee =) med er liksom <3

Ang Lindex jackan så reklamerade dom den ,för det stog på att den skulle vara vattenavvisande =) så jag tog mina pengar & sprang till Inter Sport åå SÅ GRYMT SNYGG jacka jag hitta till lilla Sonny fick dock lägga 400 till *fniss* så 800:- gick kalaset på men det va det fan värt bara han e TORR =)

Skall Dejta söta Kalina idag =D vi har juh lite å ta igen nu .....effter allt jobbande <3


Suport Didrikson :P

Hej e så tirriterad =( Ang vinterkläder *fniss* köpte Didrikson 599:- till lille killen =) Den e super bra vatten avvisande så han blir ej blöt Eller fuktig =)
Men så tänkte jag att man får ha 2 jackor ja ni vet tex en till dagis. Köpte en på Lindex jätte fin =) Brukar inte köpa där.....¨å där ser man han hadde lindex jackan för 399:-till dagis & han var blöt om hela armarna bara av att ha åkt pulka  & han har hafft den andra jackan (didrikson) på dagis & aldrig varit fuktig/blöt så där ser man vilka skit jackor det är för ändå ganska mycket pengar =( Så nu blir det till att fortsätta köpa på sportaffärer!!!! Mycket bättre man få vad man betalar för =)

Skall gå tillbaka med den andra jackan till Lindex idag för det stog på lappen att den skall vara vattenavvisande till viss del!!! Hoppas man får pengar tillbaka så skall jag inte handla vinterkläder där mer.

1 Didrikson =) ////// 2 Lindex



Trevlig dag till er me ......SMACK

Tänk värt-----<3----- & så sant

Om man står med ena foten i det förgångna och den andra foten i framtiden så pissar man på nuet ..

Nattie Cuties

Spinning & Tvätta

Heeelloo strött som fan......Men sen skall det bli spinning =D här skall fettet flöda hahahahha gött det lät va *fniss*  Får bli solaiumet sedan mmm me like såå jäkla varmt å gött hihi
Uhh 2 jobb dagar kvar orka......jag e ännu tröttare när jag tänker på det *asg*

Vad skall man äta till kvällsmat tro ??



Inhandlat


Heelloo varma & vatten-täta kids i vinter ;)
Nu blir det Oboy med mashmallows =D  Trevlig kväll

ååå Åtrå

Åå Älskar filmerna..som tur va blev man på tvingad dom *fniss* trodde inte jag skulle gilla dom ( nu wwiii älskar dom) Den åtrån till att vilja ha varandra mmm man bara smälter. Vill in i den världen *fniss* dom e så in love , väntar på 3an har förhandbokat den men så blev den en månad försenad =(

jaja den som väntar på nått gott.......;)

                        Trevlig dag till er =) sooon skall jag luncha med Sanna..<3

Folks......<3

Hejsan all folks.....Hoppas ni oxå hafft en super nice helg..för det har jag =) Har bara hafft det mys & tagit det som det kommer typ .
Var hos våra grannar på lör kväll vi grillade & käka go mat ;)  Så nu har vi planerat att det blir Turkiet nästa år ihop wwwiiiii jissa om vi längtar fan va kul det skall bli =)
Hoppas du mådde prima Jennie som skulle @work på sön morron *fniss*

Idag blir det @work hela dagen tog ett extra pass på kvällen =) så nu gäller att ligga i ;) Får absolut inte va trött någon gång denna vecka, har så mycket framför mig hihi Så go go.

sååå söta ;)

Underbara troll vi har....

Hejsan har hafft en sån mysig dag med mina små troll =) vi drog till gekås & gick loss hahaha gud va folk det va....men vi knödde oss fram fick allt vi skulle ha för denna gång .
Kidsen va så duktiga JAG E SÅ OTROLIGT STOLT över dom <3<3<3 man sträcker på sig liksom wwiiii
Effter så fikade vi mmm nice va väl behövligt va svim varning på G hahahaha VATTENNNNN liksom .

Sedan ville kidsen att vi skulle köpa godis så vi drog & storhandlade åå fan va det gick bra e juh grymt coolt att umgås med kidsen ......det bästa jag har.....hahaha blev rätt mycket så nu behöver vi inte handla i helgen . Gött!!
nu kan man ängna sig åt allt annat .

Snöar för fullt  =) började när vi parkerade på gekås =) så vakert.. NU skall jag ha mys kväll men resten av familyn

Trevlig helg

Att Tala från Hjärtat det e Power.....<3 


Happy happy

Haalleehhooppp har sån energi hahaha bara för det e fredag wwii funderar på om jag skall dra till gekås med kidsen när jag sluta 13.00 =) för att inskaffa julklappar till släkten =D gött ¨å få det gjort men så kul e det inte =)
men kanke blir kul när jag har mina små troll med// dom kan juh va delaktiga å få bestämma vad dom skall ge bort hahahaah hadde varti kul å se vad dom väljer *fniss*

Helgen blir lugn åå goo hoppas vi på =) skall slapp & umgås med våra söta grannar =)

Ha en grymt bra dag allihop....................love--------




julen e nära

Heelloo brrr kallt som fan assåå =) men friks lufft fick jag & lilla tjejen då vi gick idag .....faktist ganska skönt.
Skall jobba jobba som tusan idag hahahah som vanligt hinner inte så mycket annat .
Jo luncha med Kalina & Angelin wwwiiii alltid lika nice åå få töla med friendsen =)

Julen e nära ...kidsen väntar på å få börja med kalendern hahahah choklad i juh =D har faktist köpt lite julklappar men har endel kvar =(   e nog ute  i sissta stund som vanligt =) jaja bara det blir gjort så  e la det bra =)

Vet ej vad jag önskar mig i julklapp hihi får nog tänka tilll nått bra


ggrrrrr fya

Heellloo gomorra idag va det fannnn kallt BBrrr!!! här i stan bygger dom hus å trångt som det e redan tycker dom att man kan bygga 2 till hurs PUCKON!!! fult kommer det oxå bli ahahah iallafall ¨å skulle jag parkera i parkeringhuset under  ett av dom nya husen, & ,man kan gå ut genom en dörr från parkeringshuset som är mot mitt jobb!! Jätte nära. =) Men nehä då har dom ställt grävmaskiner i vägen så ut kommer ja fan inte GGrrr så jag får gå igenom hela p huset & runts kvarteret för att komma till jobbhelvetet fatta att man blir på piss humör!!!
Har nämligen fått 3 bötes lappar för första gången i mitt liv bara för dom gräver & har nya lagar!!!!
Å jag samtidigt har hamnat på 2 jobb fast jag e fast i kommunen så fick jag täck upp på typ 2 tjänster as kul jamen visst happy!!!

Hmm annars har jag träningsverk & det e jag glad för iallafall =) ahahah kanske blir någon vänlig själ som kan få mig le idag =)
Kramizzzz

PS: vill bo i en annan stad!!!!! har ni nått bra förslag på städer hahaah

betong bil va det visst hihi

hahaha jag dör av skratt...


Snoozzz...grymt bra va?? eller not... hahaha

Haalloojjssaannn....Hoppas ni sovit gott =) det har iallafall jag jisses snozzzade så vi fick så bråttom hahahaah hör till mamma livet känns det som ggaahhhh stressa med 2 kids som skall förstå att mamma skall vara på jobbet om 30 min å ni skall äta klä er & sedan skrapa bilen iväg till skolan dagis hitta parkering nere i stan & RUN till jobbet & YESSS JAG HAN =)

Ja det va början på min morron =) Hur har ni hafft det ?????

Senare skall jag träna med my friend & vi skall batsa & sola effter åååå det skall bli så gött.. bara få koppla av en sund ;)

love te er

AMI ohhh HOT HOT..........

Heellooo funderar på om det är dax o tattttooo my boby igen wwwiiiiiii Men denna gången kommer det synas väl =P åå det e juh det,,behöver man bry sig om vart man vill ha sin tattoo ???? Är tatuerad på min handled redan & har några fler som syns mer på sommaren =)
Alltså snys det för tydligt så kanske man sumpar i jobb synvinkel (påstår vissa) hahahah men skit e det va ??!! hihi har jobb & min chef e tatuerad =)
Men har andra faramtidsplaner & där kan man ha tattoo *fniss*

Denna mannen säger jag bara !!! JAG DREGLAR!!!!!

Heellooo hatar att helgen e över =(

Heelloo jag ligger i söffan me datan ,kidsen kollar på barn TVn ååå det e såå tyst hihi dom e nog trötta dom små =) Hmmmm har inte gjort så mycket i helgen typ slappat ååå tagit det lugnt =)

Va i går på babyshower ååå så mysigt det var ;) söta Kalina hadde fixat det sååå mysigt för sin söta syrra hahaha Hon visste ingenting ,hon trodde hon skulle till syrran för myskväll hahahaha Angelina du såg rätt snopen ut hihi men glad wwwiiiiiiii

Skall kolla in emsam mamma söker sen .....gillar det skarpt =) Någon mer som följer det??

Trevlig fortsatt kväll ;)




Piggelinnn .......wow

Heellooo yyoouuu....Här e jag pigg som en mört =D  aa jag vet !! det e för det e fredag.....wwiiiii Vet ni vad ??? Jag föddes en fredag oxå . Kanske e därför jag gillar det så mycket =)

Var juh i Halmstad badhus igår åå gud va kul det var *fniss* man blev som kidsen sj liksom hahahaha åkte ruchkanorna så det stod härliga till =D när kidsen väl fick smak på det så var det dom som gällde hihi. Mina troll va sååå duktiga =D åå det fick dom höra kan jag lova . Effter så gick vi in i bastun & ångbastun såå härligt...
Avslut med en kycklingsallad ,,,mmmm =) kidsen tog en korv & kokosboll hahahaah

Sedan = mamma & Sanna deckar ...............zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz var helt slut effter =)

Idag blir det en fika på stan effter jobbet med Angelina innan hon skall @work.

 

PS: Sanna kille = Australien ......du en mangnet liksom hahahah


Tooo Day it´s The Day ...

Heellooo alla stjärnor * Skall jobba på utavtusan så klockan springer i väg hihi för sen blir det juh halmstad badhus wwiiii  Mina kids packade i morrse åå dom va såå glada =)
Nu e det bara en dag kvar till & jobba LÄNGTAR SÅÅÅ Till helgen ....det är dom 2 bästa dagarna i veckan wwiii ellerhur ??
Fast denna helg blir lugn & tänkte jag skall göra sånt jag inte hunnit med innan såå jag kan stryka nått mer på KRAV LISTAN LIKSON ;)

Å träna blir det i helegn & sola tror jag....va hur längsedan som helst men nu när man e så vit så hahahaah kanske man bör slappa där en haltimma mmmmm gött =)

Annars så vänner bara ring om ni känner för det =) har tid till er me *fniss* like alway.....



Simma Lungt ....

Hejsan jobbar delad tur ida !!! så händer inte så möe på listan tyverr =( Men skall luncha med Angelina sen på nya Taco stället i stan wwwiiiiii skall bli så gött (hoppas jag ) man vet juh aldrig men nya ställen.

Men I moron gud va jag längtar wwiiii skall till halmstad badhus med kidsen & Sanna Qvist ASUM fan va vi skall va barn igen sanna.!!  hahahahahah Amiee & Sonny väntar med spänning =P
Vi kommer söva gött när vi väl e hemma iallafall . Kvällmaten får la bli en pizzeria på vägen hem ??? hahahah
Den  Pizzan bränner vi lätt på spinningen sen hahahaha

HUNGRIG NU!!! SÅÅÅÅ DET SKRIKER I MAGEN!!!!! TACOSSSSSSSSSSS me love.......Till helgen skall jag rensa garderoben & skallen *fniss* e ett MÅSTE


Jag vill ta mig dit........

http://rumbleofthekings.com.loopiadns.com/

 Fan va kul det hadde varit =) vill dit......
Bilden är tagen på google därför e datumet fel ahhaahah den e nu 27 nov i stockolm wwiiii

Drömmer mig bort....

Hejsan ...känner mig inte helt 100 Frisk ännu =( jävla SHIT man fick dååå....brukar va sjuk välldigt sällan såå det va la dax *fniss* Uch har ångest inför <JUL så mycket å fixa innan jöö----har bara köpt en julklapp.
Orka ...not har ingen lusst För vet ni vad jag vill ??? Jo jag vill dra 2veckor någon stan till solen wwiii å bara ha det bäst med familjen <3<3<3
Vill inte göra nått annat jusst nu!!!

detta ser juh sååå grymt härligt ut ;)


WWWiiii HTC skal.....

Detta har jag beställt idag....ser såååå nice ut ,,,väntar med iver *fniss*
Tycker det e kul att det kom till HTC med inte bara ifone =D

IT´S MY FUCKING LIFE......så ett steg in o nått nytt

Nu skall jag FAN ta tag i mitt liv,,,,,man kan juh alltd få det BÄTTRE wwiii RIGHT!!???
Nu skall jag Fortsätta leva för mina kids SÅKLAT....men sedan skall jag sätta täningen i fokus för här skall det fan bli HOT HOT hahahahah nerå men så bra att jag blir nöjd med min kropp iallafall!!! så, så et =)
Sedan har jag 1 annan plan, jag inte fått på platts än, så den skall jag ta reda på i morron HÄR SKALL SKE FÖRÄDRING .....MMOOHHAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Love........min impulsiva sida...........eller......äähh dä där me å tänka på nått innan ,det tar jag effteråt *FNISS*






Nu blir det bio men kidsen wwwiiii

Tror det e bra =D han ser sååå söt ut =) trevlig dag på er közzz

bara <3

ÅÅ bara Älskar denna låt & manne wwwiiii Får så många galma minnen som poppar upp wwiiiii fucking asum.....stolt över mina tonår;)

I call a man??....

Hejsan ang TVÄTTISEN som jag skrev i inlägget nedan - så skicka kärringen ner sin SON så han fick be om ursäkt stackarn haahhahaha ja mådde pizz & va såå sur,, ja ja så kan det gå !!! han tog deras tvätt å gick iallafall =)

Idag e jag hemma & försöker kurrera mig =( vill BLI BÄTTRE NUUUU!!! finns det inget man kan göra så det går fortare ??????? man kan inte sova hela tiden för då blir det hövvevärk & öm i kroppen liksom,,,,å då kan man juh inte söva i natt heller . Å inte orkar man göra nått heller hahah VILKET J*** DILEMMA *fniss*

Önska man kunde ringa en typ calgirli fast en KILLE SÅKLART som kan komma med film pizza & sedan städa =)
hadde fan lätt beställt en om det fanns =)

Typ såhär eller nått :P

Alltså alla ......

Någon du festade med i helgen

Detta är ett test på vem som är hemligt kär i mig *fniss* ///hahaha alltså dessa test på facebook wwiiii dom e fan roliga eller not !!! man kan liksom inte sluta trycka hahahah

Nattie vänner nu skall jag dricka te & kurera mig =)

Ge fan i min TVÄTT-TID Kärring!!!!!!!!!!

Hejsan hatar verkligen va sjuk.....e juh så mycket man inte kan göra eller orka åå ingen annan gör det heller såå SHIT va jag har sen å göra hahahahaa nån som känner igen det???
Har BIG PLANS för fredagen wwiii så ja SKALL vara frisk......så et bare hih tog nämligen kompledigt så Amiee skulle få känna av höst lovet en dag iallafall ,,så funderar på busfabriken .....hadde varit myss =) åå sen tänkte jag bio men den gick kl 14.00 såå jäkla B....tycker jag faktist, men men får se finns juh ett badhus oxå =D

Hadde tvätt tid nu men där står nån jävla polsk kärringjävel åå har tagit MIN TVÄTTTID WATHA FUCK!!!!! jag skall ner om 20 min åå e hon inte ute så slänger jag ut hennes tvätt kan ja lova,,,,,,mår pizz å tänker inte tvätta till 23.00 i natt för kärringensskull.!!!!!  HATAR HATAR vad förstår hon inte .......så sa hon _Du kanske inte har så mycket JO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! för här e alltid fullbokat i tvättis så tro fan jag har mycket tvätt....i vår familj byter vi kläder iallafall hahaha vi vill va rena...........


Jisses va ...

Fuck va förkyld jag e .....undrar om jag fixar jobbet hmmm??!!! skall försöka i allafall ,för ibland så blir det bättre när man väl e igång =) va uppe flera gånger i natt,,,host host,,varmt åå ja allt va det nu innebär hahaha
Jag satte på en låt Med KId Rock åå kidsen digga för fult wwwwiiii va glad man blir av å se dom =)
Igår busade jag & Sanna lite hahahahaha men du gumms den va klockren.....får vi göra om igen, hihi min här hemma märkte inget hahhahaha ingen koments iallafall,,Fick du???

slänger in låten kidsen diggade till åååå sen så KÖZZZZZZZZZZZZZZZZZ te er


Tänkvärt

Lär dig handskas med energitjuvar

Är du oförklarligt trött och omotiverad på jobbet? Det behöver inte bero på dig utan kan vara en energitjuv som är orsaken.
En energitjuv försöker kompensera sitt mindervärdeskomplex genom att blåsa upp sig själv och utnyttja andra för egen vinning




Upp and done

Hejsan en ny dag med nya tag!! ORKA........e förkyld som fan pusssst HAR FAN INTE TID!!!! GGRRRR
Mina små troll e klara ,dom sitter å målar nu innan dagis & skola hihi sååååå söta =) ÄLSKAR DOM ÖVER ALLT ANNAT <3
Skall träffa min man idag (golvmoppen) e ett måste åå städa här idag.......trots förkylning så här skall skina rent hahahahaha känner även för å ta fram sopsäckarna åå fylla dom ...hiva ut skiten......
skall fika men söta sanna i kväll såå grymt mys...då får jag vara JENNY för en stund,,,
hahah gud va positiv jag va idag då hahahahah jaja så et ibland......DOM SÄGER LIVET GÅR UPP & NER LIKSOM SÅ JAG TÄNKTE JA LUTAR MIG TILLBAKA I DENNA JÄVLA KARUSELL DÅ RÅ ELLER ??!!!

Közzzz på er have a fucking nice day.....


Love......pompis

Hejsan förkyls fortfarande & sån jäkla huvvudvärk =( menmen ja går till jobbet iallafall....sitter & väntar på att  klocka  skall gå, så jag kan köra, till skolan med lillan =)
jobbar den där J****** delade turen idag =( pussst samma feelliinngg varje gång ahhahahha. men gillar när jag väl e där...så vet ej egentligen varför!!! då jag e kvällsmänniska såå passar kvällar egentligen bra hahahahha

Skall till söta Angelina på min middag idag & det skulle bjudas på soppa ,,,,du bruden!! ,att du orkar =) ahhaha hoppas lilla bebben tittar ut snart <3

Lägger in en bild på 2 friends 4-ever

Syskon <3