Uttråkad som fannn,,,,,

Halloo skall jobba kväll men har helt plötsligt inget åå göra för lillan e i skolan & dagis skulle grilla såå lille killen fick komma tidigare & jisseesss bara vara jag har ja tydligen svårt meee =)

Ville luncha på stan men varenda människa jobbar jöö idag =( hahaha Nähä får la palla mej upp ååå komma på nått rååå ,,, städa Orka NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Youtube mmeee like!!!! P!NK står på för fullllllllt yyyeee grym den bruden =)
  Pözzz på er ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

ibland behöver man hinna ikapp sig själv ..............

Att stanna upp ett ögonblick emellanåt kan vara den enda möjligheten att orka gå vidare.


Go morron =)

Hejsan idag e ja sååå f....bakis.......men kul va det i går =)  harrys tyckte ja va ganska B faktist menmen vem bryr sej hahahh har man kul såå får det se ut hur fan som helst wwwwiiiiiiii längtar tills man har sem ...såååååå stranden mmm me like ,,,
häpp får nog ta oooo försöka få bort hövvevärken men ha det bäst pözzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

<3<3


Hahahaha jae du =)

Hallooo idag kom Jessie =) Då tog Sonny fram sin nya Gormiti som dom lekte me !!! Jessie fråga - Får ja prova rycka huvudet av den .....*asg*  Å berättade för Sonny - Jag har alltid drömt om att dra huvundet av en man ..... hahahah den du =)  Undrar hur Sonny satte ihop den diskutionen ... Va tror du?

 Japp så va det med det =)

Helloooo you ! .........

Hejsan nu har ja gått av mina pass wwiiii ledig 3 dagar gött som fannnn OJ Får man säg såå =)

Hmmm jag tänkte ja skall var hemma på förmiddagen å göra nytta =) jisses va det ser ut här ,,,,,,pusst som sagt e  *jag askungen som väntar på bal *  kan lika hjärna skaffa mopp med JENNY PÅ =) I morron skall ,,,,
Amiee skall ha med en klasskompis hem ,,,kul =) dom leker sååååååååå bra ihop oxå .

Skall nog även ut en sväng & kika hur det ser ut på Harrys på Lördag =) skall du dit ???????



vem e ru som läser rå ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,=)


Så va det jööö ....=)

Engelskt namn som är dimutiv för "my son". Motsvarigheten till Sonny är Sune här i Sverige. Kända personer : Sonny Liston Boxare , Sonny Two ...

Har nu hittat va Sonny betyder & ursprunget wwiiiii Har även idag mailat till folket som bestämer namnen i almanackan hahahah tycker Sonny skall va me ja ...... såå utlänskt låter det jöö inte =) så många andra könstiga namn dom kan ta bort hihihi  min åsikt bare =)

Kom nyss hem frå stallet Vi var ute med hästarna & bostrat dom goa wwiiiii så j......mysigt juh =) Men nu e jag helt slut efter allergi VB.... vill inte vara allergisk mot hästar....... menmenmen...


Pözzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz love ya

nån som vill komma på fika nån dag ?

im in

Helloooo nu e ja tillbaka =) Efter en underbar vecka på Kreta =) Flygningen va jobbi dit trodde vi skulle störtta .....sånna jävla lufft gropar i ovädret Över havet !!!! men gick kanon jöööö ,,, Jag & jessie slappa & drinka Sex On The Betch wow va nice det va =) Nog om det.

Sedan börja ja jobba helg direkt ja kom, såå idag va min lediga dag hemma wwiiii varit riktigt mysigt idag!
Håret va såå slitet jöö effter vatten & SOL =) såå ja fick en klipptid på morronen idag såå det va avklarat oxå & Sonny va med ......härjade där inne ASGARV För söt ,,,,,,,

Pözzzzzzzzzzzzzz   Ps: datumet e fel på jessies kamera såå därför står det 2005 Alltså FEL =)


Du my Love har juh den på face B ...... pözzzz ses om en vecka =)


<3<3<3<3<3 you know ....


gaaahhhhh

Soooon så flying away Nervig assååååååååååååååå  kommer längta ihjäl mej efter mina små ÄNGLAR <3
ÅÅÅ min stora Homie =) <3

Har endel man skulle kunna förklar om mig & mitt liv som varit asså men efter som jag inte vet vilka ni e som läser såå blir det inte såå jätte mycket privata stuff egentligen =) Mer vad man sysslar med åsså =) Tycker det e lite fegt..........å inte våga komentera....

hepp nu skall vi i väg o grilla sen hon Jessie & hennes Stora LOVE hahaha ni är sååå sweet ihop assåå åå du gumms!!! e den gammla ( jessie)vännen jag hitta först på värsta j......festen hahahahha gud glömmer aldrig den festen =) när ambulansen kom hoppa  Christian upp på båren å den trevliga ambulans tjejen försökte få bort han hahahaha (det va inte honom dom skulle hämta faktist) å sen annan skit ja ej vill ta upp hahahaha.... sen vi friens 4-ever wwwiiiiiiii

Hoppas hela flyg resan går kanon för jag har döds ångest assååå =( synd man inte visste innan att allt går kanon =)  vill verkligen hem till vardagen igen.....jööööö ÄLSKAR MIN FAMILY ssssssååååååååååååååååååååå mycket ;)


morron på dej va

Hejsa Hmm hur e det med askmålnet idag tro?? Vågar knappt kolla ,Skulle inte förvåna mej om vi inte kommer i väg nu Suck........ Håller tummarna för att man kan åka åt ett annat håll annars,,,vill iväg o sola jöööööööööööööööööööööööö

Annas e ja inne på 5 dagen på jobbet börjar va riktigt trött asså ,,,,å har små ärenden åå fixa ännu såå känns som tiden jagar mej lite liksom =)

ha en grymt bra dag sååå hinner ja så skriver ja ikväll =)

KÖZZZZZZZZZZZ

Ho`s that Bitch =)

 Knasig brutta ssååå men i like that GIRLI

halva helgen gjord

haalleehhåå nu e den bara en kväll kvar å jobba på denna helg =) har så mycket annat o göra såå skall man jobba oxå ahahahhaha =) Tur e det iallafall när ja tänker efter!!!

har hafft mys kväll med familjen sååååååååååååå mysigt me like <3<3<3 men kidsen hoppas nyss i sängen dom va helt slut =) LOVE MY SWEETIES WWWIIIII

Kram på dej =)

F...........

Fan va trött man blir på folk som inte vågar stå för vad dom säger !!!!!!!!!!!! Eller kommer å säger till den personen det gäller .,,,,,,,,,,,utan går runt till andra åå ändrar hela storyn FUCK OFFFFFFFFFF !!!!!!!!! Va fan vinner sopan på det dååå !!!!!!!!!! vi får väll se =)

Love Love


Jisses

Halloo det va juh en sressig morron GGAAHHHHH MIn Lilla 6 åring skulle prova kläder i 35 min såå hon blev sen till skolan JISSES Skall det va såå ???
Så ikväll blir det ändring på det hmmm hon får välja på kvällen =)

Solen skiner in såå härligt så trodde det skulle va GÖTT Ute men FAN va kallt BBRRRRRR!!!! (Trisst Som Fan)

Jae annars så e ja LEDIG YYIIIPPPIIII en dag till i allafall wwiiii men vet ej vad ja skall hitta på ännu =) Lika gött e det =)

VILL REKOMENDERA EN GRYMT BRA BOK =)


Jusssssssst det =)


Tänk Värt

"Vänskap är som ett bankkonto: man kan inte ta ut gång på gång utan att sätta in något."

26 grader på Kreta wwwiiiiii längtar =)


Kul

Hallooo lille killen har lärt sej cykla utan stöd-hjul wwwiiiiii så kuuuuuuuuuuuuuuul =)

Å annars har helgen varit såå mysig =) tråkig vecka framför sej bara (alla krav ) Jobb åå sån stuff GGRRRRR

Min data krånglar igen så får inte ut nått kort på Sonny  när han cyklar =(


Pözzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz & ha det bäst så länge

YYYeeessssss Happy

Go-Morron Idag e ja lyckligast i världen wwiiiiiiiiiiiiiii För min mamma & Pappa kommer ÄlSKAR DOM SÅÅÅÅÅÅ Ni Är guldkanten i mitt LIV ........<3    Så synd ni/jag bor så långt bort.....  fattar inte va ja en gång i tiden ung  & dum drog i väg för....hahahah jaja ¨Så e det ju nu i allafall ,ååååå så grymt kul när ni kommer =)

ÅÅ stranden åå juh för härlig här iallafall ..............................&

Kidsen sov till 07.10 det va läng för o va dom hihihi lovely

Min kära mor =)
Min stål-Mormor =)