Hejsan fan va gött väder

Hej hörde att nån ville ja skulle blogga hahaha men helt ärligt så har ja inte mycket ja vill nämna här ! Inte nu iallafall.  Har kommit på det där med facebook jag vill la fan inte att vän listan skall veta mitt liv!!! För dom jag umgås med & bryr sig, träffar man juh =D  Annars bara å ringa hahahahhahaha
E nog lite så här med Å för den delen kan jag säga så här !! När jag funderar & velar då skriver jag mer......när jag bestämt effter mitt hjärta så håller jag det helst för mig sj tills jag hittat mitt lungna innre .

ah fan va bra det blev assåå mmohhhaaaa ;) har såå JÄVLA många bollar i lufften  så får nog plocka dem i ett halvår iallafall :P

ne va kan inte vara seriös ha det bäst !!!!! smack på er folk´s



Härlig dag i solen ;)

Hepp så trött man kan bli då ! har varit hemma å donat idag =) på förmiddagen kom Sanna å käka middag med oss =D såå kul åå töla med min Girli =)
sedan kom Rrezarta & Shqipe så vi tog kidsen åå köpte glass sen till båten =D glada knoddar med spring i bena kan ja lova .
Nu har jag mellis framför mig plus städa ducha kidsen & sen decka i söffan ;)  

miss ........................


Jodå ja lever ahahahahha

Hello you =D har varit ute å gått en timma ååå så gött det var . I dag var en riktig skön slapp dag .
I Går åå va kul det var kompisen skall gifta sig =) så det var möhippa hahhaha gud vilken blick hon gav när hon såg sin 80tals look =) asg vi spöka ut henne å drog till Ärsta gård & tävlade fångarna på gården sååå kul.. speciellt allt temawork det blir åå Jennie´s aoutfitt.
effter styrke passen så badade vi i en uppvärmd ved tunna massa champanj å snacks iihhhaaa vi var 8 tjejer =D

effter drog vi till maria käkade planka åå det behövdes då, för så hungrig man var =D sedan fick hon på med bal kläder, hahahah å drog till orcars =)

idag har man sån grym träningsvärk åå vilka blåmärken jisses men vad gör man inte i en tävling :P

nja annars så donas åå plockas det som aldrig förr.

ha en bra kväll nu blir det tvättis åå kvällsmat här .....skall du göra ???

Kramizzzz för jissse namn :D

sant ?