Go morron :)

har nyss varit ute i regnet huuuu skicket skit väder :( det skall juh va snö nu :) såå man kan vara ute iallafall utan å bli så blöt!!
Vi var ute i allfall med paraply :) inte nog med att man blir blöt av att bara gå, såå skall dom små trollen titta & grejja på vägen såå nu e man dyngsur hihihi
Dom e för goa:) bara & ta det lungt hahahah såå nu har vi bytat & är åter torra:)

Pözz på er!

BITCH :)

Riktigt Nice !! Nått positivt från det :) I like it<3

1 Advent ååsåå :)

Hej här har det varit full rulle hela helgen:) 3 Barn som springer & myser & skrattar :) varit på stan. Jul pyntat
jjaaeee gött har det varit helt enkelt:)

Bara att helgerna är för kortta :(

Fredagen va juh med sååååå jÄVLA Mysig!!!! Först jobbade jag sedan hämta man & barn åå dom 3 gick till Tågstationen & hämtade Patricia :)

Sååå jag & Jessica drog till Gekås Åå handlade:) det va jätte mycket folk hhuuuuu!!!! men vi fick det vi skull o lite till:)
Käkade mat på stantons i ullared ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fan va kul vi hadde gumms va som åå va fjortis igen hahah skratta sååå man fick ont i magen :)

ÅÅ kvällen fortsatte hos Rrezarta såååå lite girl talk:) & Harrys blev det Nästa gång blir det GBG Tror vi bestämt:)

Ha det grymt nice allihop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu skall ja tända lite mera ljus såå mysigt!!

fatta inte detta

efter att jag godkänt alla komentarer så trodde jag att jag kunde ta bort dom alltsåå att dom e kvar fast inte därr fannnnnnnnnnnnnnnn nu e det borta sorryyyyy

Skriv gärna det igen hahahahahh jobbigt va :)

Hej torsdag

Hej började morronen men att Åka till Jessie & äta frulle:)

Sedan åkte sonny till Dagis då Polisen skulle komma & han gillade det sååå:) Grymt Coolt hihi Å han berättade även att poliserna  va snälla :)

Sen såå vad det lite pyssel & lite jobb möten åå sånt !!

Sen hämta kidsen :) & vänta in mannen såå vi kunde röjja i källaren fyya man kom knappt in:( Men nu blev det såå grymt bra hahahahha så bra som det kan bli i en källare :) fick slängt lite skit i vart vall !

Å sen upp igen Å städat Barnens rum åå Jul pyntat & dom va såå duktiga på att hjälpa till Älskar er mina bebbea <3


Sååå ja i morron blir det puttsa fönster tror ja om man hinner hahahahhaha skall juh bara jobba , ullared & familjen sedan blir det party party på det oxå:)

Herregud inte konstigt att man e lite trött hahaaha

PÖZZZ PÅ ER !!!

Badhuset nästa :) Loveli!

 Halle håå nu blir det badhuset sååå man har nått kul å göra än åå titta på det pizziga vädret :(
 Såå j.............. mysigt ååå bada :)

Önskar er oxå en bra dag :)

Trött efter jobbar helgen!

Halloooo hej hej Fredagen va såååå mysig för vi var på badhuset hela familjen sååå kul:) Måste göras fler gånger :)
Sedan har det inte hänt såå mycket denna helg dåå jag har jobbat hela helgen ssåååå jae har bara saknat familjen:)

Ha det bäst!

Saknar Helgerna!!!!

Hej!!!!!! Fan va vi saknar helgerna som har varti nyss i vårat liv :) det va fåå men fan va jag saknar det :)
Kan inte sätta ord på det mer !!!! men ni e nått speciellt dig min vän har jag känt sååå länge åå bara älskar dig mer o mer Pompiz ÅÅ du den andra jae va kom du i från hihi får bara såå många gamla minnen tillbaka åååå du e såå jävla störtt skön manne :) Jaaaee jag e helt enkelt kär i er :)  Kramar från soffan som bara 2 är i nu !!!!!!!!!!!

Snurrig!

Jae börja dagen mä & Tvätta & lämna på skola plocka i papper som bara växer o växer sen har det bara blivit stressigare o stressigare huuuuuu vad man har & göra alltid!!! Förstår det inte liksom :)
Såå snart skall jag till Gymet sååå gött det skall bli :) Hoppas su e laddad tina :)Tina nnuuu bränner vi fett hahahhah


Kom på det !!!

Nu har jag kommit på hur helgen kan bli längre , Man lägger sej helt enkelt inte:) PÖZZZ

nu va helgen slut :(

Hej har hafft en såååå rolig fredag  Jag & jessie va på Harrys :) innan det såå hadde vi girl talk !!! så¨mysigt !!!
Men samtalsämnet va bara jobbit hahahha så kan det va ibland:)
Iallafall gick vi till Harrys & bara va & det blev fan så mycket roligare än o stå o grejja sej i 3timmar & sedan gå ut som en pingla !!!!!!
Nähä man va nog fan mer pingla när det lyser HAPPYYYY om en För det märktes verkligen . Vi blev bjudna på drinkar hahahaha av en rikemans snubbe , som hadde sin son men som va 18 år, såååå rolig han var :) Roligt med trevligt folk ute juhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Sedan dansade vi såå va la hemma 02.30 tror ja hahhahahah Fick skuts hem för jag bor juh såååå långt frå krogen ahahhahahh

Resten av helgen jae tvättade städade Myste med familjen!!!!!!!!!!!! Jo tapetserade lite oxå:) Kramizzzzzzzzz

fullrullre

I går såå va det göra möe å göre :)  Först lämna ja Amiee i skolan , sen skyndade ja o Sonny oss o äta frulle , åsså  ringde vi å väckte Rrezarta så hon skulle bli klar te 9.15 :) kungsmässan NÄSTA LIKSOM OOOO i loke it hihi
Rrezarta hittade en sååå snygg jacka & sedan bara tiden sprang iväg:( så det blev MC-Donlads  sonny va såå glad balong & star was figur :)
ÅÅ bilen rullade hem snabbt såå vi han hem å hämta lillan & hennes kompis följde med oxå:) så jag & Rrezarta bytte gardiner Å städade :) Rrezarta du e för gooooooooo :)
Sedan blev det dax för svininfluensa vaccinationen för Amiee men det gick bra förutom den jä...... vänte tiden vi satt i 2 timmar huuuuuuuu men nu e det gjort :) Hela familjen e vaccinrad såå inga svin hit asså hihi

Sedan va man nog helt slut ,söv gött gjorde ja i allafall :)


Min Lilla donna :)

Min lilla Tjej har tappat sin fram tand :) Älskar dej gumman :)

Skönt!

Har varit & tränat såååååå jävla skönt det va :) Tina va mä sååå blir det juh dubbelt sååå roligt.
Pratar med vår instruktör som skall bygga på vårat gymstuff hahahahh men kul .
Ledig i morron :) å då skall jag sola solarium ååå va göttt Drömma sej bort till playan:)

Nu e ja lugnare inombords:)

Hej Nu tittar jag ut & ser SNÖ :) jag älskar snö åå det ser såå lugnt å mysigt ut :)

Efter en super jobbig dag på jobbet :( personal Käringar som käfftas om allt mä varan???? hallåååå har ni inte gått ur små skolan liksom ??? Gilla jobbet gilla läget !!!!! fatta e det såå svårt ??? Vi är där betalda !!!!!
ÅÅ diskutera ut en lösning ordentligt trodde jag va självklart innom psykistrin men ACK herregud !!!! Blir hysterisk bara man tänker på det !! 

Okej nu glömmer vi det åå njuter av snön & tända ljus LOVE IT :)  Pözz te er!!!

My Love

Älskar dig :)

Hallleee håå:)

Pizzit väder ! men idag mår jag prima iallafall hahahaha Balkis maten hjälpte PIZZA!!!
Har varit på stan & köpt Ecco skor till barnen såå plånboken e tom:( men fan va bra dom skorna är Liksom varma & torra fötter hela vintern :)
Deome var här nu & skulle byta toarullehållare då hunden som bott här innan tuggat sönder den HIHI Å nu efter 4 månader kommer dom & skall skruva ner den gammla & då har puckona som målat om innan vi flyttade in skruvat upp den på nymålad vägg, så väven & färgen följer med FANNNNN ville juh ha den andra han kom med såååå nu satte han till baka den gamle skiten & skulle se om han ändå kunnde finna en likadan såå slipper dom juh måla om jae va säger man Derome förvalting hmmmm


Mår som man förkänar!

Herregud aldig mer haahahhaha hur många gånger har man sagt det då ?? Fyya  Men va kul det va på Jessies fest :) Får vi göra snart igen PÖZZ alla goooa vänner !!!!!!!!