Börjar bli piggare....?

Nu tror jag lillen e på G..... Hoppas jag =) han va febrig & vipps på efftermiddagen så va han feberfri....inågon timma iallafall pussst.... den kom tillbaka sen på kvälla.. men nu ser det bra ut igen hahahah håller tummarna igen ;)

Fick gjort så mycket i går med städ & pyssel inför hösten såå FETT NICE HAPPY hahahah tänk så mycket det gör åå bara få tid en stund ;)

Beställde sängbord till sängen i går wwiii väntar såååå !! vill ha nån bohem stil i sovrummet har ja fått för mig haha men såå jäkla läkert!!! när man nu blir klar... tar 10dagar innan dom kommer & sen måste ja bara ha nya gardiner & lampor där inne sååå hmm kanske skulle fixa det när mannen kommer hem :D

Hepp nu skall ja lyffta roommppaann åå sätta sprätt igen *asg*

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Tusen tack vad gullig du e :)

Allt är bara bra med oss hur e de sj?

2010-09-01 @ 08:51:49
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-01 @ 16:07:28
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback