Välkommen sommar

Hej Hopp GUMMI snopp =) 

Hoppas allt e kanon me er =D min förkylning känns redan bättre =) kommer lite mer på kvälla bare men skall nog fixa min jobbar helg wwiiii snart måndag jö hahhahahahahahahhaahhaha OPTIMIST

såg på vädret att det skulle bli kallare igen, amen va fan alltså !! hur många gånger skall man hänga in & ut vinter jackan ???? Snälla Gud let it beee summer  :P Amen 
Hoppas hoppas allt går vägen ser fan ett ljus =D inte illa inte ... /// Jusst Sonny skall börja fotboll så kul ;)
Papperen från skolan kommer nog sooon fan va fort det går  mina 2 söta knoddar går i skolan till hösten jisses va ja har jobbat på bra =D så strora & dom växer alldeles för fort =( eller =) både och liksom....
Snart e man la mamma på stan !!!!!

Hepp nu skall ja blåsa hår ¨¨åå krypa ner i min säng (lovar e helt såld på den) 

NATTIE FOLKS




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback