Alltid !!

Hejsan snyggos ! Sorry för jag inte varit närvarande :( men har inte varit närvarande  hos mig själv heller .
Har såå mycket omkring mig JISSES varför jusst MIG !???
I morron kurs igen på detta jobb gör juh inget annat!!! hoppas man lär sig något nytt =)
PÅ fredag blir det bio & mys me kidsen hahahha vi skall låna ett barn till *fniss*  å sen frossa i godsaker hahah
mest dom små faktist för jag har varit så duktig me den biten.

Å Lördag ja då blir det fest jjeeiijjee Linda & Matilda fyller år =) hur kvällen slutar det kommer sen hahaha

jag va såå trött i dag ville bara lägga mig igen :( så då kom ja på varför e inte livet en fest ? ;)

Nu har ja varit på spinning & skall hoppa in i durren =) Nattie vänner





Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du sov gott min vän

2011-03-02 @ 09:25:43
URL: http://www.sannaqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback