Happy Happy

Hesjan mitt i målningen tänkte ja blogga lite . Väntar på det skall torka så perfect juh .....
i går fick Amiee kvalitets tid *fniss* vi vart på stan & köpte vår skor oxå fikade =) gud va jag skarattade åt min söta tjej =)  min lilla Attityd ;)

Tror det e viktigt att ge kidsen egen tid ibland =) så dom får all uppmärksamhet en stund & att man lyssnar <3<3 Å grymt kul e det me hihi

Nu målar jag som sagt,,,,,går as bra men har ej hittat någon tapet till fondväggarna så får leta på =) lite lättare & se när det vita e på plats.

nu blir det Taco kväll med hela högen hahaha!! Patrica kom med tåget i går =)


Här e Amiee haahhahaha älskar bilden <3<3<3

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

det e alltid positivt med att vara happy xD kram <3

2011-01-23 @ 16:57:24
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback