alltid mycket i sikte

Hej Igår ja gud va ja hadde & göra ...häng me,,,,först upp med tösa till skolan ....sen städade jag. Sonny gick till kompis så jag han snabbt köpa klänning till Amiee då hon skulle vara på disco 17.00. Jodå så köpte den sen hem & hämta Tjejerna på skola hem & gjorde mat ...klänningen var förstor så så måste bytas innan 17.00 hahahah kompisen kom på fika emellan Men sina goa söner =)
Effter vi tölat lite så drog ja till stan med kidsen & bytte klänningen,
Hem & fixa till Tjejerna =D så fina så blev dem =) lämnade dem på disco  & vi drog då & handlade mat sen jysk hahha han väll sitta 15 min iallafall sen hämta på discot .,var inne & kikade såå jäkla mysigt =)
Amiee va så nöjd & TRÖTT !
sen fick man vila Laura!!! =)

hahahahaha idag var vi & åkte skridskor =D härligt !! nu vette fan hahah vi skull hafft våra grannar på mat men dom fick magsjuka i dag å det vill vi inte ha hit . så nu funderar jag hmmm

Trevlig Kväll gött fölk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback