Söndag å en timme bak i livet =P

ahahahha kidsen upp ännu tidigare hahahah nu tror jag, ja skall hoppa i mysbrallorna & dra till kvantum för färska frallor wwwiiiii hungrig faktist ;)  E så j*****rast lös,,,behöver träna känner jag ,Men e förkyld så ingen ide å tänka tanken. Men ut å gå kanske??!!!
Hatar vädret GGRRRRRRR VILL TILL  SOL & VÄRME <3ROMANTIK wwiiii hadde varit fett fint ;)

Vet ni vad jag har köpt ??? en helt grym tele (min nya man) *fniss* HTC WILDFIRE

Love for you...................



Kommentarer
Postat av: Anna

Man ska inte träna om man är förkyld. Krya på dig :)



sv: ja, usch, tänk att ha en så stor finne att man måste skära upp den :S

2010-10-31 @ 08:26:03
URL: http://annaanstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback