Happy happy

Haalleehhooppp har sån energi hahaha bara för det e fredag wwii funderar på om jag skall dra till gekås med kidsen när jag sluta 13.00 =) för att inskaffa julklappar till släkten =D gött ¨å få det gjort men så kul e det inte =)
men kanke blir kul när jag har mina små troll med// dom kan juh va delaktiga å få bestämma vad dom skall ge bort hahahaah hadde varti kul å se vad dom väljer *fniss*

Helgen blir lugn åå goo hoppas vi på =) skall slapp & umgås med våra söta grannar =)

Ha en grymt bra dag allihop....................love--------




Kommentarer
Postat av: Erika - Viktnedgående & Hästgalen Mamma

Hej.



Vill du få chans att få nya läsare till din blogg?

Anmäla dig då i min blogg där jag har "Gästbloggning" varje lördag. :)



Vill även önska dig en trevlig fredag. :)



Kram

2010-11-19 @ 09:27:39
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: Erika - Viktnedgående & Hästgalen Mamma

Kul du är med! :)

2010-11-19 @ 10:10:06
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback