Smack............<3

Hejsan SHIT va jag har glömt er ;) jaja ¨så et .... jag har hafft så mycket roligare saker för mig & det e juh grymt nice =) då leker livet som det skall ...ellerhur??
Härliga vinter hihi bara att vi skulle behöva en bil till hmmmfff hur löser vi det tro?? Ähhh tar det om 8 veckor hahaha då e la vintern borta :) förhoppningsvis eller nott.
Va på Gekås härom dagen hitta en åk madrass som man kan sitta många & åka på, gud va vi längtar till vi kan prova den  ahahhaha hoppas på å få köra race i helgen.

Jaha ja igår va söta sanna hos oss & vi drack glögg & käka kakor hihi kidsen käka för fulllt i allafall =D Drog en sväng på stan var bara tvungen att köpa pyjamas till kidsen ....
Effter det blev det hem & snygga till sej för då va det ut & käka på Zorbas med jobbet....jätte go mat faktist eller typ hihi.

Idag blir det jobba För hela slanten & luncha med Goa gravida Angelina hahahahah undar om Kalina oxå har fått mitt sms hihi om att käka på sucura ,,,vette fan hur det stavas....

Typ bara en redovisning för i dag.........SMACK!!!


Kommentarer
Postat av: t

tack sötnos! :) Och detsamma! Händer det något skoj idag?

Kramar:)

2010-12-02 @ 08:23:17
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hihi tack så mkt :D den är ifrån gina :D



Föresten så vill jag tipsa dig om en sjukt bra sida http://www.spinglo.com/i/vadfanskajagheta

Där kan du vinna ipads, iphones, ipod osv 25 st vinner varje dag :D. Genom att bli medlem :D Sen får du större chans om du värvar andra att gå med :) Hoppas du blir medlem! Om du undrar något är det bara att fråga! Du skriver sen ditt mobilnr så får du ditt lösenord. Du ska skriva +46 innnan ditt nr och då ta bort den första nollan, tex +46070 om ditt nr börjar med 070. Sen är det bara att logga in på sidan, och sen logga in med din facebook, så är allt klart ;)

Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt att jag störde, men detta är hur bra som helst så kunde inte låta bli ^^,

2010-12-02 @ 09:01:05
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Laila

älskar nalle puh :)

2010-12-02 @ 14:48:42
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback