Jobb helgen avgjord

hepp.....nu har jag jobbat min helg jjeeiijjee äntligen !!! Freeedom hahahahahahahha
i morron e ja ledig så jag & Sonny skall gå till Frisören Sara =) så killen får bort mössan hahahaha
Gravid e vår frisör me så måste fråga när hon skall på mamma ledighet så man kan klippa  sig innan =D hon e så bra så tänker stanna där =)
jaha annars såå kan min hjärna ej sluta spinna !! ggaahhhh blir galen.........så mycket fortfarande men tänket INTE ta det här......eller allt som skrivs typ som är personligt tar jag effter alltså när saker e gjorda.....eller väl i genomtänkta....tänkter inte bli velig & få råd utan skall följa mitt hjärta i MITT Liv...så va det me det .=D

Ha en bra dag i morron ni me =D vill ni nå mig såå bara ring mina kära......smack........





Kommentarer
Postat av: sanna

Du vet att jag alltid finns om du vill snacka!! :)

2011-01-31 @ 12:04:52
URL: http://www.sannaqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback