Underbara troll vi har....

Hejsan har hafft en sån mysig dag med mina små troll =) vi drog till gekås & gick loss hahaha gud va folk det va....men vi knödde oss fram fick allt vi skulle ha för denna gång .
Kidsen va så duktiga JAG E SÅ OTROLIGT STOLT över dom <3<3<3 man sträcker på sig liksom wwiiii
Effter så fikade vi mmm nice va väl behövligt va svim varning på G hahahaha VATTENNNNN liksom .

Sedan ville kidsen att vi skulle köpa godis så vi drog & storhandlade åå fan va det gick bra e juh grymt coolt att umgås med kidsen ......det bästa jag har.....hahaha blev rätt mycket så nu behöver vi inte handla i helgen . Gött!!
nu kan man ängna sig åt allt annat .

Snöar för fullt  =) började när vi parkerade på gekås =) så vakert.. NU skall jag ha mys kväll men resten av familyn

Trevlig helg

Att Tala från Hjärtat det e Power.....<3 


Kommentarer
Postat av: laila

nu blir det idoooooooooooooooool :D SJ?=)

2010-11-19 @ 20:22:02
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Angelina

Ja dom e underbara era två bus !!! Såååå söta o snäll !! :)

2010-11-20 @ 18:20:12
Postat av: anapanda - konstblogg

kolla in nya videotävlingen i bloggen om du har lust :)

2010-11-22 @ 00:57:49
URL: http://anapanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback