Tänder ljus & myser

Hejsan idag har vi jobbat på av bara tusan heheh kom hem med 3 söta kids & satte igång att städa .....me like hihi nu bara njuter jag HÄRLIGT...
Skall synda i en pizza hihi blev juh ingen i helgen så det e jag värd nu =P skall juh på spinning 2 gånger denna vecka såå det bränner jag bort fort ...i hope sooo i allafall....jomen det e klart.
Planerar halmstad badhus till helgen med kidsen wwiii fan va vi skall åka .

Hepp hoppas ni hafft en bra dag .....nu skall jag tänka ljus.....
Jusst outfiten från lördag kommer här ;)

Blev en jätte lyckad kväll ett skit mysigt Tjej gäng *fniss*

Kommentarer
Postat av: sanna

fin du är gumman! halmstad utan mej?? hahahah

2010-12-06 @ 22:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback