Nu va helgen över =(

Hepp ligger här åå mår såå illa...hoppas inte att det e magsjuka gggaaahhh värsta jag vet!!!!
i fredags va jag ute en liten sväng på krogen hihi effter idol assåå =) åå lördagen fylle jag år *fniss* blev väck av mina söta kids & mamma som sjöng för full hals =) såå söta, min man va juh ej hemma han va i finland.
Min mamma har varit här sen i torsdags såå JÄKLA mysigt =) men idag åkte hon hem =( vill bo närmare min mamie hihi jag e väldigt social lika såå min släkt såå bara love när  jag har fölk i huset liksom =)

Ucsshhh skall vila åå se om jag blir pigger,,,från illamåendet huuu har nämligen andra planer på G (som vanligt) skall bära ner alla uteleksaker i källaren,,,innan vintern e här=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback