morron på er me/// Luncha???? Någon ??

hejsan skall dra till jobbet soon. ÅÅ sen har jag såå mycket å fixa där =( ,,,sen så skall jag luncha,någon som har lusst????????????????
Sen jobba igen haahaha utvecklingssamtal  på skolan & sedan skall det bli gekås med Sanna =) jag hadde något jag skall lämna åter effter jag handla förra veckan sååå ja tänkte kan lika hjärna följa me nuu så har jag gjort det . Alltså en såndan tråk dag med massa måsten ,,,fast iväg me Sanna skall bli mys <3 skall väl planera fredagen *fniss* 
Jusst nu hadde jag hellre gått till gymmet wwiiii vill trampa trampa ....pusst måste dok vänta!!

Love youuu and have a Fucking nice day <3<3<3



Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

gillar bilden!



sv: kul att du är med! :D

Jag publicerar vinnaren senare ikväll så kika in då.

LYCKA TILL

2010-10-25 @ 14:50:54
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback