Kvällens fråga //

Hepp nu va denna helgen gjord =( men som tur e så har den varit myyysss =) idag har jag & Sonny bakat bullar,
ÅÅ han va så stolt hahahaha jäste över bunken såå han sa JAG gjorde bästa degen wwii sötisen. Så goa dom blev =D nu har man ont ii magen hahahah
BOwlingen å käka ute blev lyckat i går kväll!!
Nu blir det till å se fram emor en ny vecka med nya kraffter ;O




KVÄLLENS FRÅGA
Vill ha en telefon som man kan lägga ut bilder på bloggen direkt , typ kolla mailen & facebook... vad skall man ha dåå ????????????????alltså vill mest ha en kameramobil wwiiii
Vill inte ha massa ikoner & att jag skall uppdatera sikten orka liksom!!!
SNÄLLA HJÄLP MIG ????? vad skall man ha ....


Kommentarer
Postat av: luffi

jaha det har jag verkligen!! men mysigt och trevligt har det varit!!

hoppas din dag har varit bra! kram

2010-10-11 @ 23:10:26
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback