Heellooo hinner lite bara

hejsan hinner skriva några rader tänkte jag =) e hemma för jag har delad tur idag pusst dom passen, kan jag säga att jag H..... ,,ja jusst men men bara å gilla läget!!
Sitter åå funderar på ny tattoo hmmm jae varför inte, men vart liksom  skall ja ha den !!!
har så många olika ideer =) får spinna vidare på dom =)

Har sprejat ett fönster åå skall köpa schrapp booking till det såå måste till gekås nån dag =D
skall visa sen när det e klart såå ni får se mitt verk  wwwiiiii

NU skall min man komma strax åå vi skall luncha NICEE <3<3<3 Fläskfile & ris ,,,mmmmm
undrar om jag hinner blunda en stund innan jag skall köra igång på jobbet!!??

En bild sen i sommras hahahah Johanna & jag .....va på fika hos den bruttan i går Riktigt mys Mycket fnitter *asg* men vi va 3 trejer å en kille han stackarn sa inget ahhahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback