Jisses va ...

Fuck va förkyld jag e .....undrar om jag fixar jobbet hmmm??!!! skall försöka i allafall ,för ibland så blir det bättre när man väl e igång =) va uppe flera gånger i natt,,,host host,,varmt åå ja allt va det nu innebär hahaha
Jag satte på en låt Med KId Rock åå kidsen digga för fult wwwwiiii va glad man blir av å se dom =)
Igår busade jag & Sanna lite hahahahaha men du gumms den va klockren.....får vi göra om igen, hihi min här hemma märkte inget hahhahaha ingen koments iallafall,,Fick du???

slänger in låten kidsen diggade till åååå sen så KÖZZZZZZZZZZZZZZZZZ te er


Kommentarer
Postat av: Angelina

Usch hoppas du snart kryar på dig inget kul alls att vara sjuk ju =( men du glöm nu inte av dig själv mår du dåligt så bli hemma jobbet kan vänta!!

Köss

2010-11-03 @ 09:48:04
Postat av: sanna

Han såg d direkt Hahahaha. Han bara garva och tyckte vi inte var kloka!

2010-11-03 @ 10:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback