Ledig Äntligen

Nu e jag ledig 3 dagar ååå va gött :) E helt slut lite tiriterad liksom :( har varit såå f.... tufft på jobbet oxå så det hjälper väll till antar jag .

Men i allafall så börjar jag & barnen med & baka bullar i morron såå jäkla mysigt :) å vet ni det va mitt nyårs löffte hihi tänkte jag får ta ett löffte ja kan hålla :) Å dessutom e barnen över lyckliga för detta löfftet:)

Hur många gånger har inte folk sagt nu skall ja sluta röka ASGARV jae säger då det :) så här blev det bullar istället hahaha

Å på Lördag blir det fest Hos Sanna åå va kul det skall bli va sååååååå länge sedan man träffa det bruden :)

Men hörru ring i morron om du vill komma å fika :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback