Vilken dag Pusst

Hej började med att jobba ;) Å sen hämta lillen Å det bär av till logopeden !! Där gick allt kanon :)
Sen hämta stora tjejen & ner i tvättstugan .

Sen bär det av att låna kompisens bil såå jag kan hämta en säng till Amiee Vi köpte :) hahaah ååå kids alltså Tjejen ville till kompis under tiden & Sonny följde med såå 2 bilar fick det bli då sängen täkte hela volvon hahahha
ÅÅ ja jisses sen ner till  tvätten ,tjejen väntar på att sängen skall bli klarså hon kan lägga sej i den, åå dom e såå trötta :)

Men nu såå har dom somnat sött båda 2 (;   Så i morrom blir det å rensa & fixa resten i tjejens rum såå kul !!

Jo i morron !? glömde att ja skall lämna lillan i skolan & jag & sonny hämta Patricia Dannes tös på tåg stationen kl 8.05 jo va fannnn jag har verkligen åå göra assåååå !!

Kommer juu dunka hövet i kudden med en smäll sen ! Pööözzzzzz te er <3


Kommentarer
Postat av: Jonna

Mysigt!! :) jag han är min goding! :)

jaa! Jobbar du fredag? kram

2010-02-18 @ 05:47:16
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback