vill ha nya sängen nu bums =)

Go kväll Världen =) Nyss kommit från stallet ,var hos min kära kollega . Pytte gjorde en hinder- bana som tjejerna Amiee & Ebba fick gå med Hästarna Plus att tjejerna fick lära sig lite häst vett hihi e juh en hel vetenskap =) stora e dom oxå ,, nu har lillan hoppat i säng så nöjd & flätor i håret ,har hon oxå ,ville se ut som Hästen MY dom hadde flätat *asg*

Annars har jag träffat kompis /lekt med kidsen  & hittat min säng till sovrummet wwwiiii så nu skall ja bara sälja den vi har =) men så IMPULSIV SOM JA E SÅ HAR JAG SÄKERT NYA SÄNGEN HÄR I MORRON =) skall bara övertala min homie *asg* som e så trött på mina på hit hahhahahaa bara han vänjer sig (ja ellerhur)

mmm härligt ååå lev<a <3<3<3

Pözzz å nattie alla trevliga där ute ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 bilder på köket före å efter tapetseringen..


ljust å fint blev det till slut =)

Kommentarer
Postat av: jessica

fint d blev. kram

2010-08-05 @ 22:24:10
URL: http://jessaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback