Rensa rensa

såå jäkla gött när det e gjort =) men mitt e inte gjort ännu men har börjat !! man kan liksom andas sen hahahhaha får juh spel på skiten massa kläder tex ja aldrig tänker använda antar ja då det hängt ett tag nu ahhaha nån mer som har det så kanske???
jag behöver verkligen ut & shoppa nya kläder wwiiii kul e det me <3 HIttade en jacka till lilla Sonny som jag skall hämta i morron =) e bäst han förljer me å provar nu när han e så stor så han gärna springer me till affären hmmm eller springer ner affären ASGARV

Nu skall jag rensa vidare tog BARA en data pause :D sen blir det å trampa till jobbet igen :)

Ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Classy

Härligt! Okej det kan jag förstå :) Kul!

2010-08-26 @ 15:07:11
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Linda

HAr aldrig gjort en design till webb blogg men det är väll lika som blogg.se va? HUr avancerad ska du ha då?

2010-08-26 @ 15:48:34
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: jenny

Haallloo jag kan maila dig lite kort jag vill ha & info du kan behöva =) tror det e samma som blogg.se

väntar med iver hahahahaha

2010-08-26 @ 21:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback