Jissseess vilken helg

Helt slut åå det bästa är att jag har lugnet i mej med värmeljus :) Men iallafall jobba hela förra veckan lördag oxå alltså jobbar 8-12 mån-fre sen hadde jag 3 kvällar alltså delad tur & lördag till 12.00 såå bara där va jag död Hahaha men gosa med kidsen lite åå sen blev det fest hos några underbara :D Mc-pubben åå sisst han vi in på harrys en halvtimma hahahahaha så somna säkert 03.00 /åå sön  08.00 bara åå se JÄVLIGT Glad ut få då va det barnkalas kusinen Wilma fyllde juh 2 år hihi sötisen...
Men ärligt trodde jag inte jag skulle komma i väg för va fan full när ja vakna uuscchhhh men med lite power från MC_Donalds såå satt ja i bilen iallafall ååå piggna väll till vid 15.00 tiden *ASGARV *
VILL VEKLIGEN NÄMNA ATT DETTA INTE HÄNDER OFFTA !!! wwiii men ibland såå får man känna att man lever för det känner man juh inte annars menar jag .....JO BEE A MAM liksom alltid på G <3<3

Idag va det nya tag men LIlla sonny på Bvc 5årkontroll åå det gick kanon Amiee hadde kompis me från skolan :) Gissa om det va fnittrit JA hahahahaa vet ej vad dom får allt ifrån ....
Fortsatte men våfflor till dom små änglarna åå putsa fönster & tvätta ja jusst såå nu åter till min filt åå skall såå FILMEN REMEMBER ME !!!! Hoppas den e grym.....

Ps: Min lilla redovisning för helgen åå dagen....

Ha det bäst...
Bäste Sanna Qvist pözzz på er me i natt

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Härligt! Ja glass e gott :)

Gjort idag då?

2010-08-30 @ 22:32:51
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback