heelluuuuu

nu kom jag hem från mitt kvälls pass har hafft delad tur idag !! Jisses vill bara träna träna wwiii äntligen har man fått smak på det igenLOvE eller hur ;) Jae annars så skall det bli utgång på fredag men undrar om vi skulle åka gokart hadde varit såå j..... skoj. eller va säger ni ????
Undrar vilken krog man skall kika in på rååå fattar inte dom borde öppna nått häfftigt disco palats i denna rikemans hålan!!!!!  (sorry) men det e sant!!
Hoppas dom där blöta som ramlar ner från himmelen stannar på molnen på ett tag nuu ,,,, redan trött på höst regn GGRRRR
I Morron skall jag till bäste Kalina Å äta fattigariddare i hennes nya pallats på breared ååå så nyfiken tror du har det såå fin =) Söt ses i morron !!!

Nattie på er åå mycket love,,,,,,

 LOve my kids ,,,<3<3<3<3,,,,,

Kommentarer
Postat av: pauline

ÅÅh jag vill också börja träna, känner att min kropp behöver detta. Men har ingen smak av det alls. Det bli verkligen aldrig av. så får man ångest sen :P.

2010-08-19 @ 10:56:42
URL: http://paulinekreffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback