Min Homie hämtar sängen sen

Fortfarande har vi så där tråkig vardag i förkylning sååå pizzit =( den ger inte mä sej !!!!  Så Shqipe ditt The hjälpte inte ......synd men dä va värt ett försök ,,,, får la höppa på en wisky i kväll :) Funkar det ????

Där emot vill ja sätta ner mina Tåsisar på KRETA NUUUUUUUUU Gud va ja längtar ÅÅÅÅ hoppas bara det blir av =)

Har köppt 2 grymt fina klänningar till Amiee =) ja kan lägga ut bild sen i kväll =)

jaha nähä har sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå tråååkkkiiigggttttt vill nån kika in kanske eeesååå social hahahahaahahha

KRAMIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzz

Ps: Sonnys säng kom idag såå min manne skall hämta den sen wwwiiii så kort kommer oxå snart på killens rum =) Måste sy gardiner oxå jjaaaaa nu kommer alla krav hahaha som man ändå aldrig hinner määäää

En gång hadde jag en dröm & den drömmen svävar fortfarande ......................................................

Denna säng skall Sonny få idag =) jätte mycket space under kanon =)

 Denna säng har Amiee men den e högre =) å skit bra förvaring oxå =) men ville inte riskera att lillen rammla ur så han fick den lägre =)

Mio Jubee

Kommentarer
Postat av: jess

puss duuu... kommit in på min blogg än eller?? en fråga där du måste svara på ju=)



2010-04-25 @ 06:46:06
URL: http://jessaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback