Som barn igen hihi


GOD JUL ALLIHOP!!!!!!!! ÅÅ PÖZZZ PÅ ER :)

Kom in nyss från den älskade snön :) Me like hahahah har åkt pulka med barnen åå dom älska det Åsså
byggt vi gupp hahaha dom landade på många olika sätt ASGARV Sonny blir nog en riktig snowbord kille :)
Amiee va inte lika glad i guppen hahaha lite Tjejigare :) söta tjejen :)
Avslutede med Snölycktor såå jäkla mysigt :)
Får nog bli sälen  Näsa år :)

Nu har lilla Amiee sprungit ut igen hhaahah hon ville nog träna mer :) NICE  ÄLSAR ER MIN SMÅÅÅ BEBBAR :)



Hoppas alla får en trevlig jul!!! Kramizar          

PS: min vänner jag saknar er såå :) å en vän har jag närmast mitt hjärta Å du vet vem du är miss ya girli :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss älskling

2009-12-27 @ 16:08:24
URL: http://jnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback