PANIK!!! men SUPORT SWEDBANK :)

Herregud värsta dagen huuu fick pengar av min mormor till vinter däck idag kl 9.30 skall ja va på toveks Å tittar på kontot i morse å pengarna e BORTA FANNN PANIK ringer banken & dom sa eftersom det är röd dag i morron så drog dom räkningarna idag vaaaaaa ojjjjjj shit min mormor stryper mej nu när ja inte kan fixa däcken liksom sa ja till bank tanaten !! vi la på åå jag deppa !! Sen ringer bank tanten & sa att jag kan komma å få kontanter liksom jag åå va bra men inte förrän 10.00 åå jag skulle va på toveks 9.30 går juh inte !!såå lilla bank tanten sa att jag kan komma till banken när ja hoppat i kläderna & ring telebanken såå kom hon & öppnade ååå det gjorde hon såå jag fick ut mina pengar ändå SUPORT SWEDBANK hahahhaha  nuu e jag mycket lungnar ÅÅ Tovek here i come <3<3<3

Kommentarer
Postat av: jessica

hahahahahahahaha söta tanten.. klart hon ska ha en blomma=)

2009-12-22 @ 09:40:57
URL: http://jnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback