Detta va min dag:)

Hej Först börja jag med & snoza min tele ett antal gånger hahahah så 06:30 hoppa jag i kläderna :) Börja jobba 07:00  men det gick kanon har juh såå långt till jobbet hihi not :) Jobbade till 16:00

Sedan så åkte jag till kompisen Tina :) Hämta henne såå vi kunde springa på rea :) hittade ______

En fodrad svart skin jacka till Sonny så cool :) på H&M så klart :)
Linne till mej & svart topp :) såå kul va jjjaaa !!!!!!???!!!!!!! :)

Sedan hem & då klippte jag Sonny :) PS: Mutade med daim ASGARV

Sen Körde jag hem Amiees kompis Cornelia till Håsten såå på samma gång plockade jag upp Min Pompis Jessie så vi han umgår på hajen :)
/////////////////////////////////////////////////På Hajen!!
Så nu när vi står vid kundvagnarna -
Tar jag upp matlistan :) samtidigt som en Kosovo man står å fifflar med vagnen åå vi väntar hahah
Då säger jag efter jag tittat på min lista då Danne har ritat ett hjärta till mej :)
- å såå söt gubbe då:)
- Kosovo mannen- Ja man går vilse ibland ASGARV ahhaha
- På Hajen sa jag som ett fråge tecken :) innan jag fatta att han trodde jag sa till han :)

ASGARV VILLSE I VAGNEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja det ni :) sedan hem Å grejjsa allt annat :)  PÖZZZ PÅ  ER:)  Shan Banan e bäst :) / skall ställa några frågor inuti dej :)   

Kommentarer
Postat av: jessica

hahahahaha vi har kul tom på hajen babe.. du o jag liksom

2009-12-30 @ 21:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback